Tuesday 6 March 2012

sampai bila??

assalammualaikum,
firstly i wanna apologize to everyone if i ever had make a mistakes. i just human being and cannot avoid from any wrong doing. actually, what i want to write here is about the burden that i carry..seriuslly, i cannot stand with it any more. it's too heavy and i cannot carry it alone.. i need someone to share it with me..but, i dont have one.. with the problem i face right now,with all those kind of assgnmnt, with the people around me, all that make me sick!i hate this feelings. im not stronh enough. why should i face all this?
 kenapa aku perlu rasa tertekan? kenapa aku rasa lemah? kenapa aku rasa macam aku tak mampu untuk menanggung apa yang aku alami sekarang ni? aku rasa macam nak nangis. tapi atas sebab apa?? menangis sebab kelemahan diri sendiri?? entah lah..aku sendiri tak taw macam mana caranya untuk aku bertenang dan berfikir secara positif.otak aku berat sangat. macam mana caranya untuk aku hilangkan semua tekanan yang aku alami ni?


 "ya Allah,kau berikan lah aku kekuatan dalam mengharungi ujian yang Kau beri..sesungguhnya ujianMu terlalu berat dan tidak tertanggung olehku ya Allah. Kau ringankanlah bebananku ini dan Kau berikanlah aku dahan untuk berpaut supaya aku dapat berdiri dan meneruskan kehidupanku diduniaMu ini"


  semoga kesakitan yang aku tanggung ni cepat berlalu. aku dah tak larat sangat. berlakon okay depan semua orang semata mata nak gembirakan hati dorang sedangkan aku sendiri merana. kenapalah tak ada sapa pun yang memahami aku??sangat sedih.. seriusly,i need someone. aku perlukan seseorang yang boleh pinjamkan bahu untuk aku menangis. aku dah tak larat nak pendam semuanya seorang diri.. aku rase jiwa aku pedih sebab tak dapat nak luahkan apa yang aku simpan.


  ntah la..aku pon dah tak tau ape lagi yang aku nak taip..kepala dah berat sangat and i need some rest..see ya..
salam,

No comments:

Post a Comment