Tuesday 13 March 2012

andai itu takdirnya...

hye guys..wassup??mesti korang pelik kan ngan title post aku kali ni...hurmm..tu yang aku nak story mori ngan korang ni....huhu....korang pun taw kan yang lately ni aku agak bz dengan assignment n aktiviti2 lain..so,sume tu wat aku stress..then,bila aku stress aku x leh nak fokus on 1 things.aku jasi serabut..then bila aku serabut,aku x leh nak pk dgn betul...so,nak dijadikan cerita,aku ade misunderstanding with my muncit..aku pun x taw ape masalahnye and who should be blame.may be aku yg terover emosi kot..kitorg gaduh then aku pun terlepas cakap bnda yg x sepatutnya..then,when im realize it, i try to perbetulkan balik keadaan.tapi,bnda tu x semudah yang disangka.. aku pun macam da nak give up n tak taw cam ner nak pujuk dia. on that time.aku betul2 down n stress..ye la..she's my only sis..she's da only 1 i had..klu aku ade adik lain tu x ape..aku x kisah sangat..ye la..bukan baru semalam aku knal dia...aku jaga dia..so,bila dia wat hal..aku rase lain..bila aku marah dia,dia cakap aku blame dia..aku pun x paham....aku yg bermasalah or orang2 kat sekeliling aku ni yg x pernah nak memahami? ntah la.....so,for now aku just bia kan je dlu..aku da penat nak menangis and aku da penat asik nak jaga ati orang lain je..ati aku ni tak pernah ada sapa pun yang kisah..ok lah..aku pun x taw ape nak tulis lagi..so,salam kemaafan n salam kerinduan... 
PcA

1 comment:

  1. kan kte dh oke nie aqk .. adq syg aqk laa ,, adq xkan tngglkan aqk .. jgn isau k .. muuaahhx skit haa .. ! mucux .. :D

    ReplyDelete